Customer Service Advisor
- **Eerste Aanspreekpunt ** Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, waarbij jouw empathie, aandacht voor kwaliteit en commerciële flair het verschil maken.
- **fonische Assistentie** Je helpt onze residentiële klanten fonisch met zaken als contracten, facturatie en vragen over verhuizingen.
- **Probleemoplossend** Je kunt snel de kern van een probleem begrijpen en de perfecte oplossing bieden
Jouw profiel
- Uitstekende luistervaardigheden en het vermogen om klantsituaties effectief samen te vatten.
- Het vermogen om je in te leven in de situatie van de klant en hier passend op in te spelen.
- Sterke communicatieve en commerciële vaardigheden.
- Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal, zowel gesproken als geschreven.
- Handigheid met computers om snel belangrijke informatie op te zoeken en in te voeren in onze systemen.
- Bereidheid om te blijven leren en je prestaties te verbeteren op basis van feedback en coaching.
Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) Behandelt Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...) Zich voorsen aan deDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) Sociaal-economische gegevens analyseren (sterfte, vruchtbaarheid, pathologieën, …)
Medische activiteit evalueren (zorgconsumptie, gebruik van de uitrustingen, ...) De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorsen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...) De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Aanbod
- Flexibele werktijden tussen en , van maandag tot vrijdag, en zaterdag van tot .
- Een betaalde opleiding van weken vanaf de eerste op .
- Ondersteuning in de vorm van individuele en groepscoaching, training en feedback.
- Een aangename werkplek in ons kantoor in Loncin .
- dagen op kantoor (ma+vrij) de rest van de week van thuis uit!
- Marktconform loon op basis van jouw werkervaring Barema klasse B Paritair Comité
2024-04-30 - 2024-06-03
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Valuta: EUR
Address place: LONCIN
Postal Code: 4431
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54